Seisoin äsken kuin huumattuna.... olen ottanut vähän siideriä, kyllä, en oikein osannut tehdä mitään...... Nyt tämä voi tulla monelle shokkina, joka ajattelee perheenperustamista, mutta minä käytin jälkiehkäisyä...... Ei mun pitäisi ajatella yhtään mitä jotkut tyhmät äidit ajattelevat :D... äitiys kun on niin pyhää!! Wittu! Ei Jeesus, hei, mä en voi olla äiti.... syy on että isä on vielä epäröivä, hieman ahdistunut, ärsyyntynyt.... Joo hei,........... Mä olen ihan penska :/...... Niinkuin en ikinä perustaisi perhettä. Äitini sanoo että pitäisi abortoida, jos mulle ja Josualle tulisi raskaus, mutta.... life is a dream... okei okei..... Monet kehuvat toimintakykyäni, olenhabn mielenterveyskuntotuja, ollut viimeiset kolme vuotta.... Haluaisin että maailma joskus ymmärtäisi minua.... Ehkä jos olisin selvinpäin, minua voisikin ymmärtää... Ehkä vain on niin erikoista.... että luovuttaa..... Luovutan koska Josua ei soita minulle..... Luovutan koska olen vain väsynyt.... Heräsin puol neljältä tätä pähkäilemään.... No silloin vain hoitelin Lil green patcheja :D..... Kiitos Jumalalle että saan tätä kirjoittaa <3...... Että olen vielä voimissani... vaikka joskus sattuu vahinkoja......... Koulu on ollut stressaavaa viime aikoina, asioita on pitänyt hoitaa...... omahoitajani on käynyt mun omassa kämpässä, jonne viimein toukokuussa 23-vuotiaana muutin........ Olen nauttinut tästä <3..... Faktoja, kaunista, televisiota.... Lääkkeiden avulla pystyn assosioimaan ajatuksiani nykyään, mutta silti ne voivat muistuttaa Alzheimer-potilaan ajatuskulkua..... Mulla on kuitenkin voima muuttaa ajatusteni rikkautta... luulen? Mitä mieltä te olette?